Tuesday, November 24, 2009

Garantii

Masu ajal on kliendisuhete hoidmine vist tähtsamaks muutunud kui varem. Igatahes on kaks positiivset kogemust garantii ja rahaasjadega.

Sanitaartehnika sai tellitud OÜ Eurofor kaudu. Nemad esitasid mulle järgmise arve:
tööd 4770 kr, materjal 3669 kr, transport 160 kr. See kokku teeb 8599 kr, juurde käibemaks 1719.80 ja kokku 10318.80 kr. OK. Samas ma olin näinud materjali osalist hinda koos käibemaksuga, mis oli ca 3100 kr. (Veidi läks sinna juurde, sest santehnik pidi omasid varusid kasutama.) Tõstsin teema üles (et miks ma käibemaksu kaks korda maksan) ja nüüd on mulle tagasi makstud 688.80 kr. See tähendab, materjalide hind koos käibemaksuga pidi olema 3714 kr, ilma aga 3095 kr. Kokku siis santehnika tööd maksid minul 9630 krooni. Lisaks oli probleem ühe äravooluga, kust tilkus vett, selle osas tuli santehnik operatiivselt kohale ja kõrvaldas probleemi. Tehtud töödel peaks olema garantii 2 aastat.

Teine asi puudutab ketaslõikurit. Millalgi oktoobris ostsin Espakist 500-vatise ketaslõikuri (350 krooni miinus 10% kliendikaardi soodukas). Nüüd aga oli tema lüliti otsad andnud, enam ei õnnestu käima panna. Viisin siis Espakisse tagasi, aga mul oli ostutšekk kusagile kadunud. (Karp, manused ja juhised pluss saksakeelne „garantiekarte“ olid alles.) Rääkisin selle jutu Espakis ära, nad võtsid vana endale, kirjutasid karbi peale KATKI ning andsid sõna lausumata uue ketaslõikuri vastu.

Ei taha küll ülekohtune olla, sest paljud on majandussurutise läbi kannatanud. Aga kiusatus on tsiteerida peaministrit: „Kui see on kriis, siis ainult sellises kriisis ma tahakski elada!“

No comments:

Post a Comment