Saturday, September 26, 2009

Lihvimine ja võrgukaabel


Aknalaudade lihvimiseks on vaja mitmesuguseid tarvikuid. Lähen täna jälle lihvima, enne olen ennast varustanud järgmisega (kõik Tööriistamarketist):
  • kaheosaline käsilihvalus 31.04 krooni
  • lihvpaber 70×450×60 7.76 krooni
  • lihvkettad 5 tk 125 mm G40 karedusega 43.65 krooni
Lisaks luisk, et vajadusel kunagi niidumasina lõiketera teritada: 39.77 krooni. Huvitav on, et luisku (karborundi) toodetakse Tšehhimaal Benátky nad Jizerou nimelises asulas. Ma olen kunagi olnud külakeses Paseky nad Jizerou konverentsil.

Paremal on väikese toa aknalaua nädalavanune seis: veidi olen juba üritanud, aga töö on pooleli, nagu näha. Respiraatori hingamisteede kaitseks leidsin aasta tagasi ostetud tahmakassettide täitmiskomplektist. (Komplektis on lisaks tahmapotsikud, lehtrid, kleepsud, kasseti sisse augu tegemise aparaat jms träni. See on minu teada kõige odavam tahmakassettide täitmise viis.)

Püüan täna paigaldada ka võrgukaabli teisest korterist (kus on kommutaator) endani. Selleks läheb vaja järgmisi asju:
  • kivipuur 8×600 mm, 79.90 (K-rauta)
  • keerdpaarkaabel CAT5E UTP vältingimustele 16 meetrit, 98.70 (YE Int)
  • murdumiskaitse ja pistik RJ45 4.00 (YE Int)
  • seinakarp ja pesa CAT5E: 63.05 (YE Int)
  • kaablitangid, tester ja klambripüstol (laenutatud)
Kuskilt peab veel redeli saama, aga see ei olevat probleemiks.

No comments:

Post a Comment