Monday, August 31, 2009

Käru ja hinnapakkumised

Täna sain kätte jalgratta järelkäru! Maksis siis kokku 850 kr + rattad 600, kokku 1450 krooni. Vaja nüüd lisada veel peitsitud-lakitud alusplaat põhjaks ja siis võib käru "liinile" asuda. Homme teen vast mõne pildi ka.

Akende hinnaküsimine on kulgenud küllalt edukalt. Saatsin päringu viide firmasse, kus kirjeldasin tingimusi (et kõik ruudud peaks avanema, sooviks pakkumist nii puit-alumiinium- kui plastakende kohta jne), saatsin lisaks fotod koos mõõtudega. Tulemus:
  • üks firma saatis puit-alumiiniumakende pakkumise (OK, mind see rohkem huvitabki),
  • üks firma saatis plastakende pakkumise, minu küsimusele puit-alumiiniumakende kohta pole veel reageerinud,
  • üks firma arvas, et ma võiks küsida mujalt plastakende pakkumise, et äkki on tühi töö saata puit-alumiiniumakende pakkumist (saatsin siis vastuse, et ei ole tühi töö, ma rohkem huvitungi sellest viimasest),
  • kaks firmat pole vastanud.
No ja samade tingimuste korral on mul siis
  • pakkumine plastakendele 11192.78+paigaldus koos aknalaudadega 5065.-
  • pakkumine puit-alumiiniumakendele 30292.15 koos paigalduse, aga ilma aknalaudadeta
  • pakkumine puit-alumiiniumakendele 46197.60 koos paigalduse, aga ilma aknalaudadeta (kõik hinnad käibemaksuga)
Homme vastavad ehk mittevastanud firmad ka.

Veepuhastuse kohta tuli ka pakkumine, aga seda pean veel uurima. Minu toorveele pakutakse rauaeemaldusseadmeid AR12G (16900.-) või AR13G (18200.-) ning rauaeemaldus-veepehmendusseadmeid PA10VF (12500.-) või PA16VF (13900.-), siin kõik hinnad käibemaksuta. Lisaks pakutakse veel pöördosmoosiseadet FR05MP (6197.-), mis on küllalt madala tootlikkusega ja mida ma ilmselt ei taha.

No comments:

Post a Comment